Заклад дошкільної освіти "Сонечко"
село Залізнячка, Черкаська область

Завдання навчального закладу на навчальний рік

ЗАВДАННЯ НА 2020 - 2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

З метою усунення недоліків колектив дошкільного навчального закладу у 2020/2021 навчальному році буде працювати над головною методичною темою: «Формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності».

Виходячи з цього основними завданнями на наступний рік вважати: продовжити роботу з питань інтегрування родинного і суспільного дошкільного виховання в практиці роботи дошкільного навчального закладу;

- забезпечитити координацію дій дошкільного закладу та сім’ї у вихованні трудових навичок дошкільників, сприяти ранній профорієнтації дошкільників;

- створити в дошкільному навчальному закладі здоров'язберігаючої системи, через виховання у дітей та їх батьків емоційно-ціннісного ставлення до власного здоров’я, оптимальну організацію рухового режиму дошкільників;

- спрямувати педагогічну діяльність на роботу з соціалізації дітей через патріотичне і екологічне виховання, основи безпеки життєдіяльності ,

- продовжити поглиблену роботу над формуванням зв’язного мовлення, використовуючи різні види діяльності дошкільників

 

 

АНАЛІЗ

Роботи  Залізняцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко»

за 2020-2021 навчальний рік

Організація роботи в Залізняцькому закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко» здійснюється згідно з Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту» (зі змінами), «Про дошкільну освіту» (зі змінами), «Про охорону дитинства», «Положення про дошкільний навчальний заклад»,затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 року №305, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад,згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти, концепціі національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОН України №641 від 16.06.2015) та іншими нормативними документами.

Години навчального навантаження сплановано відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2015 року № 446,зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 травня 2015 року за № 520/26965.

Функціонування закладу здійснюється відповідно до Статуту, прийнятого загальними зборами трудового колективу 14 грудня 2017 року.

Потягом навчального року педагогічний колектив нашого закладу вирішував завдання, що спрямовані на усунення недоліків цього навчального року та удосконалення організації навчально-виховного процесу.

Педагогічна рада, спрямовувала зусилля на вирішення наступних питань:

   - розробка методичного супроводу впровадження в роботу з дітьми програми виховання «Я у світі» (нова редакція)

   - вдосконалення  роботи за програмою « Я у світі» (нова редакція)  гуманізації навчально-виховного процесу;

   - індивідуальний і диференційований підходи у вихованні та навчанні;

   - вдосконалення  роботи зі збереження та зміцнення психофізичного здоров’я дітей, з безпеки їх організму та Життєдіяльності;

   - організація фізкультурно-оздоровчої роботи;

   - організація методичного супроводу щодо вивчення рідної мови, формування мовленнєвої культури, навичок    поведінки мовленнєвого спілкування.

  - удосконалення роботи, щодо створення предметно-ігрового середовища та психологічного комфорту для перебування дітей у закладі – були облаштовані та оновлені наступні осередки: ігровий – набори різних видів іграшок; художній – фарби, олівці, прилади для образотворчої діяльності; музичний – різні види дитячих музичних інструментів; спортивний – м’ячі, кеглі; об лаштовані ігрові зони для сюжетно рольових ігор.

- формування зв'язного мовлення;

- підвищення ефективності роботи, спрямованої на безпеку життєдіяльності дітей;

- урахування вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини під час підготовки і проведення навчальних занять та виховних заходів;

- дотримання системності та послідовності у роботі з дитячим колективом та в індивідуальній роботі з кожною дитиною;

- підвищення рівня емоційно -позитивного спілкування в дитячому колективі;

- партнерства та взаємодії між педагогами, батьками та дітьми – проведені свята «Золота осінь», спортивні розваги до Дня козацтва.

Пріоритетними завданнями у 2020-2021 н.р. були: удосконалення здоров'язберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності.

 У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх працівників, об'єднаних єдиною метою, які допомагають у реалізації медико-педагогічного супроводу дитини.

Вибірково контролювалися питання щодо підготовки колективу до нового навчального року, створення розвивально-ігрового середовища, планування тижнів безпеки , виконання вимог промсанітарії на харчоблоці, зміцнення матеріально-технічної бази, збереження майна.

Навчально-виховний процес у закладі передбачає чергування різних видів діяльності. Основною формою організованої навчальної діяльності дітей є заняття з різних розділів програми, які плануються з урахуванням розумового і фізичного навантаження. Основним у начально-виховній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу.

Працівниками закладу систематично проводиться робота з дітьми села. Проведено облік дітей від 0 до 6 років, які мешкають у селі. На підставі проведеної роботи складено списки дітей від 0 до 6 років, які проживають на території села.

Складено та оформлено в електронному варіанті персоніфікований список, розподілений за роками народження, який щорічно оновлюється та доповнюється.

Належний рівень організації харчування є важливою умовою комфортного перебування дітей у закладі. Харчування дітей протягом навчального року відповідало встановленим нормам. 

Колектив закладу працює у тісному контакті з батьками, бо саме сім'я закладає основи культури, уміння спілкуватися, оцінювати свої і чужі вчинки, визнавати власні помилки, уміти пробачати чужі Певна робота проводилась з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. В створений мобільний додаток батькам надавались різноманітні консультації, поради щодо безпечного перебування дітей  дома. Відповідно до вимог ЗУ «Про охорону праці» адміністрація ЗДО працювала над впровадженням державної політики в галузі охорони праці.З початком карантину працівникам закладу надавалися рекомендації, консультації, застереження щодо захворюваності, та до нерозповсюдження

хвороби COVID-19.   Контроль за необхідними умовами праці здійснювався на належному рівні.

 Систематично проводились протипожежні інструктажі, інструктажі з охорони праці з працівниками ДНЗ і оформлювались у відповідних журналах. Заплановані заходи щодо поліпшення умов охорони праці та санітарно-оздоровчої роботи виконувались протягом року.

Адміністративно-господарська діяльність в ЗДО здійснювалась згідно з річним планом. Матеріальна база закладу  утримувалась за рахунок бюджетних коштів  Так, за навчальний рік зроблено поточний ремонт приміщення, території дошкільного закладу.

 У закладі своєчасно проводиться заміна піску у пісочницях. Прибирання майданчиків і всієї території дошкільного закладу здійснюється щоденно.

На момент відновлення навчально-виховного процесу під час адаптивного карантину, заклад повністю був забезпечений безконтактним термометром,

засобами індивідуального користування, дезінфікуючими розчинами та антисептиками. Заклад відповідає нормам безпечного перебування дітей.

Підводячи підсумок роботи педагогічного колективу ЗДО у продовж навчального року, треба зазначити, що річний план на 2020-2021 н.р.  дозволив досягти поставлених цілей. Поставлені завдання виконані в цілому, але ж слід відмітити, що поряд із успіхами і надбаннями маємо і ряд недоліків, а саме:

- недостатньо уваги приділялося формуванню логіко-математичної компетентності дошкільників;

-  вдосконалення мовленнєвий розвиток дітей;

-  доопрацювання питання щодо створення належних умов для образотворчого розвитку дітей ;

- недостатньо оптимізована взаємодія дошкільного закладу з батьками;

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2020-2021 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку педагогічного колективу визначаємо такі пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік:

 

 

ЗАВДАННЯ НА 2021 - 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

З метою усунення недоліків колектив дошкільного навчального закладу у 2021/2022 навчальному році буде продовжувати  працювати над головною методичною темою: «Формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності».

Виходячи з цього основними завданнями на наступний рік вважати: продовжити роботу з питань інтегрування родинного і суспільного дошкільного виховання в практиці роботи дошкільного навчального закладу;

- забезпечитити координацію дій дошкільного закладу та сім’ї у вихованні трудових навичок дошкільників, сприяти ранній профорієнтації дошкільників;

- створити в дошкільному навчальному закладі здоров'язберігаючої системи, через виховання у дітей та їх батьків емоційно-ціннісного ставлення до власного здоров’я, оптимальну організацію рухового режиму дошкільників;

- спрямувати педагогічну діяльність на роботу з соціалізації дітей через патріотичне і екологічне виховання, основи безпеки життєдіяльності ,

- продовжити поглиблену роботу над формуванням зв’язного мовлення, використовуючи різні види діяльності дошкільників

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *